27-годишната пловдивчанка Венета Шкодрова стана вайръл сред родните ифлуенсърки с новия си бранд. Рамо му й удря Николета Лозанова, която е най-желаната ни моделка за реклами.
Тя е синеока, тя е брюнетка и е успешен модел. Обича Диор, обича класиците в модата и е зодия Лъв. Пита се коя ли би могла да бъде в общия поток на толкова много красиви, впечатляващи и кипящи от младост български модни личности. Има обаче едно нещо, което я отличава от другите – собственият й моден бранд, който вече от 3 години е стъпил здраво на родния пазар и гледа към международния.
Старт в кариерата си Венета дава с ударна реклама, като се обръща за помощ първо към Николета Лозанова. Раздвижената черна лятна рокля Dreams, която носи НиЛо, се превръща в успешен трамплин за младата и амбициозна пловдивчанка. На всичкото отгоре, те и доста си приличат визуално, което също е плюс за рекламата. Още една подробност, показателна за амбициите на модната дива: Венета сама показва дрехите си, които й стоят перфектно.
Целта на Венета, както самата тя признава, е да подчертава женствеността, но по един много нестандартен начин. Раздвижените визии пасват перфектно на фуриите от ТикТок Сузи и Рени. Забавните и иновативни близначки с 255 хил. последователи в Instagram носят с удоволствие творенията на Венета. Даже и в бременно състояние (поне едната от тях), пак изглеждат супер модно и сладко.
На фона на конфекцията, която ни залива от Китай, Турция и Бангладеш, дрехите на Венета са авторски и носят в себе си духа на съвременната българска жена. Навярно и затова очарователната водеща на „Преди обед“ по БТВ Деси Стоянова предпочита Venetta Fashion House. Телевизионният екран изисква доста внимателен подбор на аутфита, което си е аплауз за работата на модната дизайнерка.
Представителките на певческия бранш у нас са едни от най-подвластните на модата красавици. Може да се каже, че те донякъде са и диктаторки на външен вид за по-младите и потребителите на социалните мрежи. Певиците Вая и Малена, като носители на духа и устрема на най-младото поколение в поп-фолка, също с удоволствие носят дрехите на Венета. Вая е новата надежда на новосъздадената продуцентската къща на Емануела - Ра Мюзик, а Малена идва от хор „Бодра смяна“ и фондацията на Димитър Бербатов „Успелите деца на България“.
Още стил и красота от Венета Шкодрова могат да се видят и във визиите на певицата Диона.
Българските инфлуенсъри, които винаги откликват на нещо ново, супер впечатляващо, и с индивидуален почерк. Именно по тази линия почитателки на бранда на Венета стават и Венета Костова и Дениз Хайрула, познати от участието си в „Ергенът 1“.
В света на глобалното нашествие на модни трендове и всеобщото презадоволяване с дрехи, има все пак една чудесна българска традиция, която продължава да се спазва. И това е качеството на облеклата, произведени у нас. Принос за това безспорно има и амбициозният бранд на Венета Шкодрова, която доказва, че когато артистът има цел и талант, успехът рано или късно не закъснява./show.blitz.bg