Брутална изцепка от Наум Шопов и Теа! Изловиха ги в нагла лъжа, а последствията са жестоки

https://show.blitz.bg/skandal/brutalna-izcepka-ot-naum-sopov-i-tea-izlovixa-gi-v-nagla-lza-a-posledstviyata-sa-zestoki Show.blitz.bg
Брутална изцепка от Наум Шопов и Теа! Изловиха ги в нагла лъжа, а последствията са жестоки

Наум Шопов и годеницата му Теа Минкова се изложиха зверски с платена реклама на нов хотел на родното море, пише „Уикенд”. 

През уикенда двойката реши уж изненадващо да отиде до Обзор, където били отседнали приятелите им. Двойката започна да разглежда хотели докато пътува и стигна до оферта от въпросния актуален и пробутван от всички инлуенсъри хотел.

„2 нощувки със закуски за 2000 лева! Моля?” – възкликна Шопов и последва критика за хотела, която беше споделена в стори на двойката. След няколко часа видеото беше изтрито и на негово място се появи ново с хвалебствия и отбелязване от въпросната локация, която преди това беше стабилно оплюта заради високите си цени.

„Всъщност не е толкова скъпо ако се комбинираш с приятели и си наемеш цяла вила с две спални, струва 3200 лв за две нощувки, изгодно е, защото включва и хубав басейн, както и закуска” –опита се да убеди аудиторията си Теа, но звучеше доста рекламно, а последователите й вече бяха видели предишното видео, където обясняваха, че е скъпо.

От сторитата на двойката стана ясно, че те извиват ръцете на собствениците на хотели, които ги канят, за да няма негативни коментари от семейството, което това лято щеше да сключва брак, но не се намериха спонсори за купона и венчавката беше отложена за следващата година.

„Хем нагли, хем се циганят, сигурно половин ден са обикаляли Иракли/Обзор докато чакат да получат безплатна нощувка в скъпия хотел. Сега покрай сторита всички разбрахме, че сте неискрени и продажни. Като трябва да извадите пари от джоба си, не си заслужава, ама като ви покани скъпия хотел изведнъж си определено си заслужава.

Супер смешни сте и как слагате тениски на седалките, за да пазите новата си кола „Тесла”. Като нямате възможност за поддръжка и я карате с парцали по седалките, за да не ги цапате” – коментират ги ядосани последователи на са се превърнали в предаването WC Телешоп.

От двамата струи такъв ентусиазъм за реклами, че се сдобиха със смешния прякор Телешопови. Всички видеа на двойката в ютюб са пълни с реклами и двамата постоянно предоставят промо кодове за всевъзможни продукти./show.blitz.bg

Горещи

Коментирай
11 Коментара
юрист
преди 2 години

А какви са тези в крайна сметка ?! Поредните софиянци, известни само на роднините си ???

Откажи
Юри
преди 2 години

Тези са никому неизвестни , които търсят само лесни пари! Защо ни занимавате с тях? Какви са тези хора, какво са допринесли за страната,за културата? Би трябвало да се срамуват!Толкова са елементарни!

Откажи
Грубер
преди 2 години

Това с WC Телешоп голям бисер, писарушки жалки, от WC-то да не излезете, маави дрислива!

Откажи
Цошо
преди 2 години

Еми не им гледайте канала

Откажи
Киро промяната
преди 2 години

...и тоя е откачен, като дедо му, който се опита да се обеси.

Откажи
haha
преди 2 години

Dilni selqni

Откажи
Batio
преди 2 години

Тия бате и двамата да ги врътнеш!

Откажи
pih
преди 2 години

Тъпи помияри!

Откажи
Мария
преди 2 години

Това паразитно семейство, съществуващо единствено и само от подаяния на успели в бизнеса си хора, дали осъзнава колко е дотегнало на обществото? Те какво работят тези двамата, освен че просят и изнудват, мазнят се и лицемерят пред богати бизнесмени, тикат ни изкуствения си и фалшив просперитет .

Откажи
Рангел
преди 2 години

Намерете си истинска работа ! Смешници.

Откажи
kravar
преди 2 години

STIGA S TEQ VONQSHTI DIARII MRASNI BOKLUCI !

Откажи