Поредният скандал с фолкпевицата Диона взе такива размери откъм реакции, че вероятно и да беше умишлено търсен подобен ефект, нямаше да се получи.
Надежда от "Ергенът" също не спести реакцията си след рекламата с енергийната напитка под формата на бяло прахче за шмъркане, която изпълнителката рекламираше доскоро.
"Като родител бих била изключително притеснена, ако детето ми има свободен досег до такъв вид продукт на пазара, който на този етап дори не е доказано, че е безвреден". Това заяви Надежда Вишева за Ladyzone.bg.
Синът на блондинката, която бе една от двете финалистки, които Алек остави на финала сами и не избра никоя от тях, е на 8 години.
"Като инфлуенсър, който работи и споделя с аудиторията си ежедневно съдържание, искам да насоча вниманието на всички колко е отговорна нашата работа", споделя още Вишева, която има над 63 хиляди последователи в Инстаграм.
"Нека сме положителните герои!" е апелът й към всички, които имат някакво влияние в социалните мрежи. И допълва още:
"Влиянието, което имаме над определени социални и възрастови групи, следва да бъде използвано изключително внимателно. Днес социалните мрежи и нашите платформи за споделяне определят голяма част от тенденциите на пазара и влияят на всички ни.
Нека винаги да правим премерен и сигурен избор в това какво ще рекламираме и какво ще показваме на аудиторията ни, защото ние, инфлуенсърите, сме хората, които имаме доста силен глас и можем да повлияем, както положително, така и отрицателно".
Личното й мнение по темата е, че не трябва да се допуска рекламиране на продукт, който имитира и прави асоциация с взимане на друг вид забранени наркотични вещества. Това според нея води до объркване сред подрастващите „и в утрешния ден много млади хора биха могли да се подведат и да вземат и забранени опиати под същата форма"./show.blitz.bg