Продуцентът и водещ Андрей Арнаудов най-накрая показа своя наследник Васил. Това се случи на предпремиерата на документалния филм "Направи го сега: Приказка за бъдещето". Петя Дикова пък се разходи с огромен корем, след като наскоро стана ясно, че чака второ дете от приятеля си Илиян Любомиров.
Явно покрай кампанията на Движение за национална кауза (ДНК) - "Направи го сега", популярните се разчувстват и забравят всякакви негативи, които им носи славата върху личния живот и решиха да покажат децата си, а някои от тях колко килограми са качили.
На 23 септември се състоя предпремиерата на документалния филм „Направи го сега: Приказка за бъдещето" с автор Петя Дикова, който е част от четвъртото издание на кампанията на Движение за национална кауза (ДНК) – „Направи го сега“. На събитието присъстваха партньори и приятели на инициативата, общественици, журналисти и популярни лица, които през годините са подкрепяли каузата.
В лентата участват и известни лица от българския шоубизес и телевизионен ефир, които тази година са сред посланиците на инициативата - Мария Илиева, Петя Дикова и Юлияна Дончева, които открито и емоционално споделят своите житейски истини за пътя до и след появата на децата им.
Филмът представя гледните точки и професионалните прогнози и съвети на едни от най-добрите специалисти в областта както на акушерството и гинекологията, така и на демографията – доц. Мария Юнакова, проф. Иван Костов и доц. Бърдаров.
Пред камерата застават още Андрей Арнаудов в качеството му на председател на сдружение ДНК и част от семействата, участвали в предишни издания на кампанията.
„Ние от ДНК вярваме, че демографията е голямата тема на бъдещето на България, а раждаемостта е в основата ѝ, заедно с емиграцията. Все повече млади двойки обаче отлагат решението да имат дете, а нерядко, когато пожелаят да създадат нов живот, се оказва, че възрастта е ключов фактор за успеха. Именно поради това филмът фокусира вниманието върху един от най-значимите проблеми за страната ни – ниската раждаемост. Зрителите ще могат да го гледат в ефира на bTV през декември и на събития на ДНК в страната.“, сподели по време на събитието Андрей Арнаудов и допълни: „През изминалата 2019 година над 6000 семейства, които очакваха своите деца, се регистрираха в кампанията. За 20 от всички записали се ДНК и партньорите ѝ от детската индустрия осигуриха „Бебешки ДНК пакети” с най-необходимото за отглеждането на децата им през първите 12 месеца – пелени, храни, козметика, аксесоари, дрешки, количка, играчки и медицинска грижа.“
И тази година отново 20 семейства ще имат възможността да облекчат значително бюджета си, като се регистрират на сайта на кампанията до 31 декември 2020 г.
Инициативата е насочена към образованите и икономически активни млади българи, които рядко получават подкрепа по отношение на отглеждането на своите деца./show.blitz.bg