Родни звезди станаха част от глобална кампания за ролята на жените (СНИМКИ)

Родни звезди станаха част от глобална кампания за ролята на жените (СНИМКИ)

Жени от цял свят търсят отговор на въпроса „Какво е да си момиче през 2019-а година?”, а сред тях има и няколко успешни българки. Инициативата поде популярен роден моден бранд, а интереса към събитието с всеки изминал ден става все по-голям.

Певицата Белослава, например, заедно с дъщеря си Дара, която е дизайнер, се включват с много хъс. Същото се отнася и за лекоатлетката Карин Околие, както и за стрийт артистът To4ka. Посланията им ще се появят в социалните мрежи, написани с маркер върху иконичните бели кецове на марката. Така те се включват в големия пъзел със световни послания, които да създадат нов образ на жената за следващите поколения.

Първа в глобалната кампания се присъедини актрисата Мили Боби Браун, която нашумя с хитовия сериал „Stranger Things” („Странни неща”) и се превърна в една от най-младите звезди, номинирани за наградата „Еми”.

Други световни посланици на идеята са сингапурката Кин Юнкуа (Qin Yunqua), инструктор по самозащита на жени и деца, полякинята Касиа Гола (Kasia Gola), млад лидер от технологичната и модната индустрия, Стефани Кърлоу (Stephanie Kurlow), която мечтае да бъде първата професионална балерина с хиджаб, Наоми Прайзлер (Naomi Preizler), музикален експериментатор от Аржентина.

„Оценяваме прогреса, който вече е направен, но си даваме сметка, че все още на много места по света жените са възприемани през остарели понятия и идеали. Затова се обръщаме към уверените, следващи собствения си път личности, които знаят кои са днес и имат какво да дадат на утрешния ден“, казват от бранда и уточняват, че в кампанията може да участва всяка жена, която има желание, стига да е измислила своето креативно лично послание или дума, описваща жените през през 2019-а година в социалните мрежи./show.blitz.bg

Коментирай